Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prof (Dr) Ramen Goswami

Inspirational

4  

Prof (Dr) Ramen Goswami

Inspirational

ନବରାତ୍ରୀ

ନବରାତ୍ରୀ

1 min
407



ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ରଙ୍ଗରେ, ନଅ ରାତି ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ,

ନବରାତ୍ରୀ ଏଠାରେ ଅଛନ୍ତି, ଏକ ଉତ୍ସବର ସ୍ୱପ୍ନ ।

ଦେବୀ ଦୁର୍ଗା, ଭୟଙ୍କର ଏବଂ,

ତା’ର ଅନୁଗ୍ରହ ଏବଂ ଶକ୍ତି ସବୁଦିନ ପାଇଁ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ।


ପ୍ରଥମ ଦିନ, ଶିଲାପୁତ୍ର, ଶକ୍ତିଶାଳୀ ଏବଂ ବୋଲ୍ଡ,

ପର୍ବତଗୁଡିକର ଏକ, କାହାଣୀଗୁଡିକ କୁହାଯାଇଛି ।

ଦ୍ୱିତୀୟ ଦିନ, ବ୍ରହ୍ମଚରିଣୀ, ପ୍ରାର୍ଥନାରେ,

ତା’ର ଧ ର୍ଯ୍ୟ ଏବଂ ଜ୍ଞାନ, ଆମେ ସମସ୍ତେ ଅଂଶୀଦାର ।


ତୃତୀୟ ଦିନ, ଚନ୍ଦ୍ରଭାଗା, ଏକ ଚମତ୍କାର ସହିତ,

ସେ ନିଜ ଭକ୍ତମାନଙ୍କୁ କ୍ଷତିରୁ ରକ୍ଷା କରନ୍ତି।

ଚତୁର୍ଥ ଦିନ, କୁଶମଣ୍ଡା, ଆଲୋକର ଉତ୍ସ,

ତା’ର ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ହସ ଅସୀମ ଆନନ୍ଦ ଆଣିଥାଏ ।


ସ୍କନ୍ଦ ମାତା, ପଞ୍ଚମ ଦିନରେ ଆମେ ପ୍ରଶଂସା କରୁ,

ତାଙ୍କ ପୁଅ ପ୍ରଭୁ କାର୍ତ୍ତିକେୟ ଅନେକ ଉପାୟରେ ।

ଛଅ ଦିନରେ, କାଟିୟାନି, ଚମତ୍କାର ଏବଂ ଗ୍ରାଣ୍ଡ,

ଯୋଦ୍ଧା ଦେବୀ, ଏକ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ହାତ ।


ସାତ ଦିନ, କାଲତ୍ରୀ, ଭୟଙ୍କର ଏବଂ ଅନ୍ଧକାର,

ତା’ର ରୂପ ଭୟ, ଏକ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ସ୍ପାର୍କ ।

ଅଷ୍ଟମ ଦିନ, ମହା ଗ ରୀ, ଶୁଦ୍ଧ ଏବଂ ଧଳା,

ତା’ର ଅନୁଗ୍ରହ ଏବଂ ଶୁଦ୍ଧତା ଏତେ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ।


ନବମ ରାତିରେ ସିଦ୍ଧାର୍ଥ୍ରି ଆମେ ଦେଖୁ,

ଶକ୍ତି ସହିତ ଆମକୁ ଆଶୀର୍ବାଦ କର,ଆମକୁ ମୁକ୍ତ କର ନବରାତ୍ରି, ଶକ୍ତିର ପର୍ବ,

ଶ୍ୱରୀୟ ଆଲୋକରେ ନଅ ରାତି ଆନନ୍ଦ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational