କିଛି କଥା କିଛି ବ୍ୟଥା
କିଛି କଥା କିଛି ବ୍ୟଥା
ମା,
ତୁମେ ସ୍ମୃତି ,ତୁମେ ଶୃତି
ପୁରାଣର ମହା ଗୀତି
ତା କେବେ ବ୍ରହ୍ମର ଆଦ୍ୟ ଅକ୍ଷରର ମହନୀତି
ମା ,
ତୁମେ ଚିର ଶାଶ୍ୱତ
ନିର୍ମଲତାର ପ୍ରତୀକ ତୁମେ
ପ୍ରତିଟି ମୁହୂର୍ତ୍ତ ତୁମକୁ ନମେ
ମା,
ତୋ ଆନ୍ତରିକତାର ମୋହରେ
ଅପୂର୍ଣ୍ଣତାରେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ତୋ ଜୀବନ
କିଛି କଥା ଆଉ କିଛି ବ୍ୟଥା .