Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Saraswati Salima

Inspirational Children

3  

Saraswati Salima

Inspirational Children

ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀ

ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀ

1 min
221


ସୁଜନେ ପ୍ରତିଭାର ନୂତନ ଆଲୋକ

ନବଜାଗରଣେ ଜ୍ଞାନର ପ୍ରଦୀପ

ଅନ୍ଧାରକୁ ଦୂର କରି କରେ ଆଲୋକିତ

ବିଦ୍ୟା ବଳେ ତାହା ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀ ପରିଚିତ ।


ଦୁନିଆଁକୁ ଦିଏ କେତେ ଯେ ମହକ

ଗଢେ ଡାକ୍ତର , ଇଞ୍ଜିନିୟର ଆଉ ବୈଜ୍ଞାନିକ 

ସେ କେବଳ ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀର କଠିନ ପରିଶ୍ରମ

ସଫଳତାର ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଉପନିତ ତା ନାମ ।


ବିଦ୍ୟା ହେଲେ ତା ପଥର ପାହାଚ

ସେ ଯେ ବାଟର ବାଟୋଇ

ଶିକ୍ଷା ତା ଜୀବନର ଲକ୍ଷ୍ୟ ହେଲେ

ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀ ତା ଜ୍ଞାନ ଆହୋରଣର ସିପାହୀ ।


ଭୋର ଚାରିଟାରୁ ଉଠି ଯେସନେ

ବହି ଖୋଳି ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀ ନିତି ପାଠ କରେ ମନେ

ଆଳସ୍ୟ କର୍ମଠ ଗୁଣ ନଥାଏ ତା ଦିହେ ।

ଶିକ୍ଷକଙ୍କ କଥା ମାନି ଭଲ ମଣିିିିିଷ ହୁଏ ଦିନେ ।


Rate this content
Log in

More oriya poem from Saraswati Salima

Similar oriya poem from Inspirational