ଆଖି
ଆଖି
ପ୍ରତିଥର ମୋ ଆଖି ହଳକ
ବନ୍ଦି ହେଇଯାଏ
ତୁମ କାନରେ ଦଦୁଲ୍ୟମାନ
କାନଫୁଲରେ ।
ଯିଏ ହଜେଇ ଦିଏ ମୋତେ
ଭୁଲେଇ ଦିଏ
ପ୍ରତିଥର କୋଉ ଏକ ଅଜଣା ରାଇଜରେ ।
ମୁଁ ଖୋଜେ
ତୁମ ଭିତରେ ନିଜକୁ
ହଜେ ତୁମ ଭିତରେ
ଆଉ ଶେଷରେ ନିଜକୁ ହିଁ ପାଏ ।
ପ୍ରତିଥର ମୋ ଆଖି ହଳକ
ବନ୍ଦି ହେଇଯାଏ
ତୁମ କାନରେ ଦଦୁଲ୍ୟମାନ
କାନଫୁଲରେ ।
ଯିଏ ହଜେଇ ଦିଏ ମୋତେ
ଭୁଲେଇ ଦିଏ
ପ୍ରତିଥର କୋଉ ଏକ ଅଜଣା ରାଇଜରେ ।
ମୁଁ ଖୋଜେ
ତୁମ ଭିତରେ ନିଜକୁ
ହଜେ ତୁମ ଭିତରେ
ଆଉ ଶେଷରେ ନିଜକୁ ହିଁ ପାଏ ।