Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjay Ronghe

Tragedy Action Inspirational

3  

Sanjay Ronghe

Tragedy Action Inspirational

वीण नात्याची

वीण नात्याची

1 min
329


नको उसवूस वीण नात्याची

वाढेल घरघर जशी जात्याची ।

असेल आठवण एकेक क्षणाची

अवस्था असेल कशी मनाची ।

कुठे पडेल उणीव तुज कोणाची

असेल सावली सदाच प्रेमाची ।

आईच तर देते पाखर मायेची

होशील तुही आई कधी मुलाची ।

लोटू नकोस दूर आहे आस घराची

अनमोल ही नाती आहेत जीवाची ।


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Tragedy