Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kamal kishore

Abstract

4.0  

Kamal kishore

Abstract

रावण

रावण

1 min
286


मरा कहां है ?

मरता कब है ?

रोज जलता है

रोज जलाता है


रोज जन्मता है रावण 

अपने आस पास 

अपने भीतर 

घात लगाए बैठा है,

सोचता है 

कब मौका मिले 

कब वार करूं ? 


मर्यादा को कौन पाट सकता है 

पवित्र थी सीता 

रावण के राज में 

पवित्र नही अहिल्या भी 

इस रावण राज में 

मरा कहां है ?


रोज मारता है 

रोज मरता है 

रोज प्रस्फुटित होता है रावण।


Rate this content
Log in

More hindi poem from Kamal kishore

Similar hindi poem from Abstract