Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rudrakshi J Hariyani

Abstract Romance Fantasy

3  

Rudrakshi J Hariyani

Abstract Romance Fantasy

ख्वाहिश

ख्वाहिश

1 min
173


कितनी बार खुद को शब्द याद कराये थे हमने 

न जाने क्यूं तुझसे बोल ना पाये 

ऐसा नहीं कि ना सुनने की आदत नहीं है 

पर फिर भी तेरी ना से टूट जाने का डर लगता है ।


हम यूं ही तो तुझे सब बोल ले पर 

अहसास किया है हमने 

जरूरत के वक्त तू पास नहीं होता ।


तेरी जरूरत भी हो तो कैसे कहूं तुझसे 

मुझे खुलने का मौका तूने दिया ही नहीं

तेरी ये बाते मुझे मारती सी जा रही है ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract