Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUBHAM MONDAL

Romance Fantasy Others

4.7  

SUBHAM MONDAL

Romance Fantasy Others

কে তুমি

কে তুমি

1 min
126


নির্জন অন্ধকারে কে তুমি রহিয়াছ দাঁড়ায়ে,

 দেখিতে পাহি নারে-

অতীত না ভবিষ্যত?

যদি তুমি অতীত হও তবে তুমি এসো না আমার দ্বারে,

যদি তুমি হও ভবিষ্যত তবে তুমি এসো ঔজ্বল নক্ষত্রের মাঝে।


Rate this content
Log in