Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Khatunia Jotsna

Inspirational Others

3  

Khatunia Jotsna

Inspirational Others

- বালুকাময় -

- বালুকাময় -

1 min
132



বিস্তীর্ণ পাহারায় টুকটাক 

মেসেজ ভার্সন হয় 

নদীও চ্যাটিং করে পুরনো 

স্রোতে... 


ডেটিং হওয়ার চান্স 

নিতান্ত নেই বললে চলে 

কে জানে বিস্তৃত জলাজমি 

ধূ ধূ - বালিয়ারি ক্রমাগত 

ওয়াটার মেলন হয় 


একটা কি দুটো  

শায়েরি শোনায় 

সে সব হয় কেবল মিষ্টতার 

নয়তো জোলো মার্কা 

একটা গোটা জীবন 

মেঘ হয়ে আছে 

বৃষ্টি হবার আশাটুকু নেই । 



Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Inspirational