Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Subrat Kumarpradhan

Children

2.5  

Subrat Kumarpradhan

Children

କବିତା

କବିତା

1 min
221



ବିବେକ, ଚରିତ୍ର କରି ମଥାନତ

   ଲୋଟିଛି ଯାହାର ଚରଣ ତଳେ

ଅୟୁତ ରଜ୍ଜୁ ରେ ଆଦର୍ଶ ମଣିଷ

  ଥିଲା କି ସତେ ଏ ମହୀମଣ୍ଡଳେ ।


ପାଇ ରାଜପଦ ତ୍ୟାଗୀଛି ସେ ଭୋଗ

     ସର୍ବୋଦୟ ବତୀ ଦିହୁଡି ଜାଳି

ଜଳଜମି ଆଉ ଜଙ୍ଗଲ ପାଇଁ କି

  ବନବାସୀ ସାଥେ ଯାଇଛି ଚଳି ।


ଭାଜିଛି ତନ୍ଦ୍ରା କେତେଯେ ଆଖିର

    ଜମିଦାର ଙ୍କର ବେଠି ବଗାରୀ

ସହିଛ ଯାତନା ରାଜର୍ଷି ହେ ତବ

   ଶରୀରୁ ଶୋଣିତ ପଡ଼ିଛି ଝରି ।


ସଞ୍ଜିବନୀ ସମ ଭୂମିହୀନ ପାଇଁ

    ବାଣ୍ଟିଛ ଭୂଦାନ ସାରାମୂଲକେ

ସେବା ତ୍ୟାଗ ନିଶା ନିବାରଣ ତବ

  ଜୀବନ ଉଚ୍ଚାରେ ପ୍ରତିଟି ଶ୍ଵାସେ ।


ନିର୍ମାଣୀ ଆଶ୍ରମ ପ୍ରଜାମଣ୍ଡଳ ର

   ସଂଗ୍ରାମୀ ସନ୍ତାନ ଅନାଥ ଜନ

ମୈଳିକ ଶିକ୍ଷା ରେ କି କୁହୁକ କଲ

   ସୃଷ୍ଟି କଲ ଶହ ଶହ କମାଣ ।


ଭାଷା ଚନ୍ଦନ କୁ ଲଗାଇଛ ହୃଦେ

   ଓଡିଆଙ୍କୁ ରାଜଭାଷା ମାନ୍ୟତା

ସରଳ ଆଦର୍ଶ ତ୍ୟାଗ ର ଜୀବନେ

 ସୃଷ୍ଟି ହେବେ ନାହଁ ଏମିତି ନେତା ।


ତ୍ୟାଗର ନଥାଏ ସୀମା ସର‌ହ୍ରଦ

    ଜୀବନର ତବ ଆଦର୍ଶ ବାଣୀ‌

ସୃଷ୍ଟି ଥିବା ଯାଏ ନବବାବୁ,ବାପି

   ଓଡ଼ିଆ ଙ୍କ ହୃଦ ମଉଡମଣୀ ।


   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children