Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

4  

Binodini Dash

Inspirational

ଧୂଳି

ଧୂଳି

1 min
295



ଧୂଳି ସାଥେ ମୋର ଜନମ ତାକୁ ଦେହରେ ବୋଳି

ବାଲ୍ୟକାଳ ମୋର କାଟିଲି ସଙ୍ଗୀ ସହିତ ମିଳି ।


ପିତାମାତାଙ୍କର ଚରଣ ଧୂଳି ମଥାରେ ବୋଳି

ଆଗକୁ ବଢ଼ିବି ନିଇତି ବିପଦ ଯିବ ଟଳି ।


ତାହାଠାରୁ ବଳି ଜୀବନେ ନାହିଁ କିଛି ବି ଶୁଭ

ରୂପ ତା' ବଦଳି ସର୍ବଦା ସୁଧା ରୂପେ ଝରିବ ।


ତାକୁ ପାନ କରି ରକତ ମାଂସ ସ୍ବଚ୍ଛ ପାବନ

ଶୁଦ୍ଧତା ଗୀତି ଗାଉଥିବ ମୋ ସୁବାସିତ ମନ ।


ଧୂଳିକଣା ଶୁଭ୍ର ଦିଶଇ ଜଳୀୟବାଷ୍ପେ ମିଶି

ସେମିତି ସେ ଧୂଳି ଝଲସୁଥିବ ଜୀବନେ ଭାସି ।


ତା' ଭିତରେ ମଜ୍ଜି ସରଗ ସୁଖ ଗୋଟାଉଥିବି

ଧୂଳିରେ ଜନମ ଜୀବନ ମୋ' ସାର୍ଥକ ମଣିବି ।


ଅନାଦର କଲେ ସେ ଧୂଳି ସାଜି ଝଡ଼ବତାସ

ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଧୂଳିଝଡ଼ ପରିକା ରୁନ୍ଧିଦେବ ନିଃଶ୍ୱାସ ।


କ୍ଷୁଦ୍ର ବୋଲି କେବେ ନଭାବି ବୁଝୁଥିଲେ ମହତ୍ତ୍ଵ

ଲଭିବି ଜିଇଁବା ପାଇଁକି ନିଶ୍ଚେ ସୁଗମ ପଥ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational