Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Dusmanta Sahu

Inspirational

3  

Dusmanta Sahu

Inspirational

ଦେଶ ପ୍ରେମ ଓ ରାଷ୍ଟ୍ର ନିର୍ମାଣ

ଦେଶ ପ୍ରେମ ଓ ରାଷ୍ଟ୍ର ନିର୍ମାଣ

1 min
239



ବୀରଭୂମି ଏଇ ପୂଣ୍ୟଭୂମି ଏଇ 

 ଭାରତ ଆମର ମାଆ 

 ଦେଶ ମାତୃକାର ସେବାକରି ଆମେ 

ରଖିବା ତାହାରି ନାଆଁ ।


କେତେ କେତେ ବୀର ଜନମ ଲଭନ୍ତି 

ଆମ ଭାରତ ମାଟିରେ 

ପ୍ରତିଟି ବିରଳ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱଙ୍କ ଚିତ୍ତ 

ଥାଏ ଦେଶ କଲ୍ୟାଣରେ ।


ସେବା, ତ୍ୟାଗ ଆଉ ବୀରତ୍ୱ ମନ୍ତ୍ରରେ 

ସର୍ବେ ହେବା ହେ ଦୀକ୍ଷିତ 

ଅଖଣ୍ଡ ଭାରତ ମମତା ଆବୋରି 

ସମୃଦ୍ଧ କର ଭାରତ ।


ଭାରତ ଦେଶର ଇତିହାସ କହେ 

ପୂର୍ବପୁରୁଷଙ୍କ କଥା 

ସେହି ଅନୁଭୂତି ଅଭିଜ୍ଞତା ଆଗେ 

ନଇଁଯାଏ ସବୁ ମଥା ।


ମୋହର ହୃଦୟେ ଜାଗ୍ରତ ହେଉଛି 

ଆମ ବୀରତ୍ୱ ସାହସ 

ପୂର୍ବଜ ମାନଙ୍କ ପ୍ରେରଣାରେ ଆମ୍ଭେ 

ରଖିବା ଦେଶର ଯଶ ।


ସାମ୍ରାଜ୍ୟ ଗଠନ ଶିଳ୍ପ ସୁଶାସନ 

ବୀରତ୍ବର ସେବା ଧର୍ମ 

ସମସ୍ତଙ୍କ ମଧ୍ୟେ ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା 

ଉଡାଇବା ହେଉ କର୍ମ ।


ସବୁ ସାବାଳକ ହେଲେ ସଚେତନ 

ଦୃଢ ହେବ ଗଣତନ୍ତ୍ର 

ଲୋଭ ବଶବର୍ତ୍ତୀ ନହେଲେ ସମସ୍ତେ 

ଦୃଢ ହେବ ପ୍ରଜାତନ୍ତ୍ର ।


ଦେଶ ଅଭ୍ୟନ୍ତର ପଡୋଶୀ ବିରୋଧୀ 

ପ୍ରଗତି ପଥରେ କଣ୍ଟା 

ଦୂର ଦୃଷ୍ଟି ସହ ଦାୟିତ୍ୱ ନିର୍ବାହ 

କରିଲେ ହଟିବ କଣ୍ଟା ।


ଏ ମାଟି ଐତିହ୍ୟ ପରମ୍ପରା ବିଶ୍ୱେ 

ଦରବାରେ ଚମକୃତ 

ସବୁଠୁ ସୁନ୍ଦର ଆମ ଭାରତ ଯେ 

ସବୁ ଏଠି ଅବସ୍ଥିତ ।


ଅତୀତ ଉତ୍କଳେ ରାଜ୍ୟ ଗଉରବ 

ଶେଷ୍ଠ ସାକ୍ଷୀ କୋଣାରକ 

ସୁକ୍ଷ୍ମ କାରୁକାର୍ଯ୍ୟ ବିଶାଳ ଭାସ୍କର୍ଯ୍ୟ 

ହୁଏ ପ୍ରାଚୀନ ମହକ ।


ଭାରତ ବର୍ଷରେ ମନ୍ଦିର ମଧ୍ୟରେ 

କଳା ଆଉ ଭାସ୍କର୍ୟ୍ଯତ 

ଚୀର ବନ୍ଦନୀୟା ଚୀର ସ୍ମରଣୀୟା 

ବିଶ୍ୱରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଭାରତ ।


ନିଦ୍ରା ପରିତ୍ୟାଗେ ଉଠରେ ସନ୍ତାନ 

ଡାକେ ଆମ ମାଟି ମାଆ 

ଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନର ସ୍ପଷ୍ଟ ପ୍ରମାଣରେ 

ରଖିବା ତାହାରି ନାଆଁ ।


କରିବା ବିନାଶ ଦେଶ ବିରୋଧୀଙ୍କୁ 

ଦେବତ୍ୱ କରି ଉଦ୍ରେକ 

ଶାନ୍ତି ସ୍ଥାପନ ଯେ କରିବି ନିଶ୍ଚୟ 

ଏହା ଆମ ମୂଳ ଲକ୍ଷ ।


ନାରୀ ନାରାୟଣୀ ଭାରତ ମାତା ଯେ 

କରୁଅଛ ଖେଳ ଲୀଳା 

ମାତୃଠାରୁ ବଡ଼ ତୁମର ସମ୍ମାନ 

ବୁଡିବନି କେବେ ଭେଳା ।


ହୃଦେ ଭକ୍ତି ରଖି ପ୍ରୀତି ଓ ବିଶ୍ୱାସ 

ପାପକୁ କରି ମଳନ 

ପ୍ରେମ ନିରେ ନେଇ ସବୁ ପାପ ଧୋଇ 

କର ମୋତେ କ୍ଷମା ଦାନ ।


ମୋହର ଜୀବନ ସମର୍ପି ତୁମକୁ 

କହୁଅଛି ସତ ବାକ୍ୟ 

ଦେଶର ସୁରକ୍ଷା ହେବ ପ୍ରାଥମିକ 

ଶୁଣ ନାହିଁ କଟୁବାକ୍ୟ ।


ସେ ସମୟ ଆଜି ହୋଇଛି ଆଗତ 

ନେବା ଯେ ବଜ୍ର ଶପଥ 

ଦେଶର ସୁରକ୍ଷା ହେଉ ମୂଳମନ୍ତ୍ର 

ବାଛିବାରେ ସତ୍ୟପଥ ।



Rate this content
Log in