Together We Are Strong
Together We Are Strong
Tell me your weakness;
I’ll tell you your strength.
Tell me that you know less;
I’ll tell your knowledge great.
Is there anyone
Who says you are weak?
Is there anyone
Who says I am weak?
Let it be known unto them:
Together we’ve strengthened every weakness.
Let it be known unto them:
Together we’ve perfected every faintness.
O come, my beloved, my all!
Let us show them how to love.
Let them learn and shall marvel;
Yea, marvel at our great love.