Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manas Bajru

Inspirational

3  

Manas Bajru

Inspirational

ଶିଶୁ

ଶିଶୁ

1 min
6.8K


ଶିଶୁ ଅଟେ ବ୍ରହ୍ମା, ଶିଶୁ ଅଟେ ବିଷ୍ଣୁ

                         ଶିଶୁ ହିଁ ତ ମହେଶ୍ଵର

ଶିଶୁ ଅଟେ ସୃଷ୍ଟି, ଆଶା, ସମ୍ଭାବନା

                          ଶିଶୁ ଶାଶ୍ୱତ ସୁନ୍ଦର ।

ଶିଶୁ ଅଟେ ଏକ ସଜ ଫୁଟା କଲି

                           ବାସେ ତା' ବିସ୍ମୃତ କରେ

ଶିଶୁ ଅଟେ ପୁଣି ନିରବ କାକଳି

                           ମନ ଆନମନା କରେ ।

ଶିଶୁ ପାଖେ ଭରା ରଙ୍ଗର ସମ୍ଭାର।

                           ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ଲାଜେ ମରେ

ଶିଶୁ ଭରିଦିଏ ପୁଷ୍ପର ସୁଗନ୍ଧ

                            ଭ୍ରମର ମୂର୍ଚ୍ଛାରେ ସଢେ ।

ଶିଶୁ ମୁଖେ ଥାଏ ମନଲୋଭା ହସ

                           ସର୍ବେ କରେ ଆପଣାର

ଶିଶୁର ହୃଦୟ ନିରୀହ ନିଷ୍ପାପ

                            ନାଶ କରେ ଅହଂକାର ।

ଶିଶୁଟିର ମନ କାଳିମା ବିହିନ

                            ଗୋଧୂଳି ଆକାଶ ସମ

ଶିଶୁ ମନ ପାଶେ ବନ୍ଧା ପଢ଼ିଯାଏ

                             ପରାକ୍ରମୀ ନରାଧମ ।

ଶିଶୁଙ୍କୁ ନ କର କେବେ ହତାଦର

                             ପୁତ୍ର କନ୍ୟା ଭେଦ ମତେ

ଶିଶୁର ମନରେ ଭର ନାହିଁ ବିଷ

                              ଜଣା ଅବା ଅଜାଣତେ ।

                       **********

ମାନସ କୁମାର ପାତ୍ର


Rate this content
Log in

More oriya poem from Manas Bajru

Similar oriya poem from Inspirational