Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pradeep Biswal

Classics Others

3  

Pradeep Biswal

Classics Others

କାଳିଆ ତୁ ଭାରି ମନୁଆ

କାଳିଆ ତୁ ଭାରି ମନୁଆ

1 min
249



ସତରେ କାଳିଆ ତୁ ଭାରି ମନୁଆ l

କଲୁ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଜଳା l କଲୁ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଜଳା ll

ତୋ ଵିଧିବିଧାନ ତୁ କରିଥାଉ l

ଏ ମଣିଷକୁ କଲୁ ଭୋଳା l

କିଏ କହୁଛି ମୁଁ କରାଇଲି l

କିଏଵା କହୁଛି ତୁନୁହଁ ମୁଁ ll

କିଏ କହୁଛି ମୁଁ କରାଇଲି l

କିଏବା କହୁଛି ତୁନୁହଁ ମୁଁ ll

ହା ହା ହା ହା ହା ହା ହା...

ସତରେ କାଳିଆ ତୁ ଭାରି ମନୁଆ l

ସମସ୍ତଙ୍କୁ କଲୁ ଜଳା l ସମସ୍ତଙ୍କୁ କଲୁ ଜଳା ll

ମୁରୁକିମୁରୁକି ହସର ଭିତରେ l

ମୁରୁକିମୁରୁକି ହସର ଭିତରେ l

ଦେଖିଚାଲିଛୁ ମଣିଷକୁ ତୋର 

କେମିତି ହୁଅନ୍ତି ବଣା l କେମିତି ହୁଅନ୍ତି ବଣା ll

କହୁଥିବୁ ମନେମନେ ଆହେରେ ମଣିଷ l

ଏମିତି ହୁଅନା.. ଏମିତି ହୁଅନା.. 

ମୁଁ ଦେଖୁଛିପରା ତମର ସବୁ କାରନାମା l

ମୁଁ ଦେଖୁଛିପରା ତମର ସବୁ କାରନାମା ll

କହୁଥିବୁ ମନେମନେ ଆହେରେ ମଣିଷ l

ଏମିତି ହୁଅନା.. ଏମିତି ହୁଅନା..

ମୁଁ ଦେଖୁଛିପରା ତମର ସବୁ କାରନାମା ll

କିଲୀଳା ତୁକରୁ କିପରି ଭାବରେ

କିଲିଳା ତୁକରୁ କିପରି ଭାବରେ

ଏମଣିଷ ବୁଝିବ କାହୁଁ.. l

କିଲିଳା ତୁକରୁ କିପରି ଭାବରେ

ଏମଣିଷ ବୁଝିବ କାହୁଁ l

ସେପରା ବିଜ୍ଞାନଯୁଗରେ ଭାବୁଛି ନିଜକୁ

ଏ ଜଗତ ଭିତରେ ନିଆରା ll

ଏ ମଣିଷ ନା..

ସତରେ କେଡ଼େ ବାୟା

ସତରେ କେଡ଼େ ବାୟା ll

ସତରେ କାଳିଆ ଭାରି ତୁ ମନୁଆ l

କଲୁ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଜଳା ll

କଲୁ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଜଳା ll

ବିଦ୍ର -ମୋର ପ୍ରଥମ କବିତା ଗତ ବର୍ଷ ପବିତ୍ର ଘୋଷଯାତ୍ରାରେ ମହାପ୍ରଭୁଙ୍କ ଚରଣାବିନ୍ଦରେ ଭକ୍ତିପୂତ ଶ୍ରଦ୍ଧାଞ୍ଜଳି... ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics