Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Snigdha Jena

Romance

3  

Snigdha Jena

Romance

ହୋଲି (ରଙ୍ଗ ପ୍ରେମ ର)

ହୋଲି (ରଙ୍ଗ ପ୍ରେମ ର)

1 min
304


ଅନେକ ପ୍ରତୀକ୍ଷା ଆଉ ପ୍ରତି ଶୃତି ଏଇ ଫଗୁଣ କୁ ନେଇ।

ସରୁ ନ ଥିବା ଅପେକ୍ଷା ଓ ତୁମକୁ ଆହୁରି ଟିକେ ପାଖରେ ପାଇବା ର ଲାଳସା।

ଅମାନିଆ ପବନ ରେ ବାସ୍ନା !

କାହାର କେଜାଣି ରଙ୍ଗ ର ନା ତୁମ ମତୁଆଲା ପ୍ରେମ ର।

ବେଶ୍ ଜୋର୍ କରି ବାନ୍ଧି ରଖେ ମତେ ,କେବେ ଖିୟାଲ ରେ ଆଉ କେବେ ଆବେଗ ରେ।

ମୁଁ ଭିଜେ ସବୁ ମୁହୂର୍ତ୍ ରେ ତୁ ପ୍ରେମ ର ରଙ୍ଗ ରେ,କେତେ ବିନିଦ୍ର ରଜନୀ ଓକେତେ ପାଇବା ର ଆବେଗ ରେ।।

ଯେବେ ତୁମ ହାତର ରଙ୍ଗ ମୋ ଦେହ କୁ ସ୍ପର୍ଶ କରେ,

ମୁଁ ଅନୁଭବ କରେ ତୁମ ମନ ତଳେ କେତେ ସ୍ଵୋପ୍ନ ଓ କେତେ ପ୍ରେମ ପ୍ରତିଶୃତି ମୋ ପାଇ।।ଖାଲି ମତେ ନେଇ।।

କଣ୍ ଲାଭ କୁହ ଏଇ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ରଙ୍ଗ ରେ,

ଲିଭିଯିବ ଦିନ,କେବେ ବର୍ଷା ରେ ତ କେବେ ଲୁହ ରେ।

ମୁଁ ଚାହେଁ ଏତିକି କେବଳ ତୁମ ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗ ରେ ଭିଯିବାକୁ,

ସବୁଦିନ ଯେତେଦିନ ଅଛି ନିଶ୍ବାସ ମୋ ହୃଦୟ ରେ।।।।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance