Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

arsshiya adarsh sreepriya

Inspirational

3.5  

arsshiya adarsh sreepriya

Inspirational

कदम

कदम

1 min
156


हर उस कदम के साथ जिसमें हम आगे बढ़ते हैं           

हमें उन्हें महत्व के साथ निभाना है

समझदार कदम बेहतर है

इन कदमों से हमें अपने जीवन को सीना है


लंबी दीवारें आपके सपनों को छिपाएंगी

कठिनाई हमारे रास्ते को बंद कर देंगी

वहां बैठने से कोई छड़ नहीं खुलेगी

लेकिन एक छोटा कदम उस मंद को

साफ कर देगा भले ही दुनिया अनुचित हो

अच्छे काम करेंगे हम

अगर कुछ हमें हराने के लिए आता है

हम आगे बढ़ाएंगे एक कदम


Rate this content
Log in

More hindi poem from arsshiya adarsh sreepriya

Similar hindi poem from Inspirational