Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vandana S

Inspirational

4.8  

Vandana S

Inspirational

हिम्मत की जीत

हिम्मत की जीत

1 min
307


कोरोना ने क्या दी दस्तक ?

थम सा गया है यह वक्त ।

सरकार, डाक्टर सभी हैं व्यस्त ।।

घर में रहने की है जरूरत सख़्त, 

मास्क पहने रखो हर वक्त,

वरना हम न रह पाएंगे मस्त और तंदुरुस्त ।।

हिम्मत न हारो, कितना भी मुश्किल हो वक्त ,

डट कर मुकाबला करो , 

थामो एक - दूसरे के हस्त ,

कोरोना को भी दे देंगे मात ,

हिम्मत से ही हम सब की होगी जीत ।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational