Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kabir Das

Classics

0  

Kabir Das

Classics

કાહે ન મંગલ ગાવે, જશોદા મૈયા

કાહે ન મંગલ ગાવે, જશોદા મૈયા

1 min
179


કાહે ન મંગલ ગાવે જશોદા મૈયા, કાહે ન મંગલ ગાવે,

પુરણ બ્રહ્મ સકલ અવિનાશી તેરી ધેનુ ચરાવે... જશોદા મૈયા...

કોટિ કોટિ બ્રહ્માંડ કે કર્તા જપ તપ ધ્યાન ન આવે,

ના જાનું યહ કૌન પુન્ય સે તાકો ગોદ ખિલાવે... જશોદા મૈયા...

બ્રહ્માદિક ઈન્દ્રાદિ શંકર નિગમ નેતિ કરી ગાવે,

શેષ સહસ્ત્ર મુખ રટત નિરંતર, તાકો પાર ન આવે... જશોદા મૈયા...

સુંદર વદન કમલદલ લોચન, ગૌધન કે સંગ આવે,

માત જશોદા કરત આરતી, કબીરા દર્શન પાવે... જશોદા મૈયા...


Rate this content
Log in

Similar gujarati poem from Classics