A Lady From Bangladesh
A Lady From Bangladesh
There was a lady from Bangladesh,
Who wanted a bath to become fresh,
So she dived into a river,
But felt herself shiver,
So she swam in a thick woolen dress.
There was a lady from Bangladesh,
Who wanted a bath to become fresh,
So she dived into a river,
But felt herself shiver,
So she swam in a thick woolen dress.