Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Susil Pani

Classics Abstract Others

2  

Susil Pani

Classics Abstract Others

ନନ୍ଦର ନନ୍ଦନ

ନନ୍ଦର ନନ୍ଦନ

1 min
7.3K


ନନ୍ଦର ନନ୍ଦନ ଯଶୋଦା ଜୀବନ ।

ଦେବକୀ ବସୁଦେବ ପ୍ରାଣ ପଣ ।।

ଗୋପି ଗୋପାଳଙ୍କ ନୟନ ।

ବୋଲାଅ ଜଗତର ଆର୍ତତ୍ରାଣ ।।

ସୁଦାମା ମଧୁର ସଖା ଅଟ ତୁମେ ।

ରାଧା ହୃଦୟ ଷ୍ପନ୍ଦନ ।।

କାଳନ୍ଧି ଦଳନ ଟେକି ଗିରି ଗୋବର୍ଧନ।

ରଖିଲ ଗୋପପୁର ମାନ ।।

ଅଳପ ଦିନ ପାଇଁ ଯାଇଥିଲ କହି ,

ଫେରିବ ଯେ ଗୋପପୁର ।।

ରହିଗଲେ ମଥୁରାରେ ମଞ୍ଚରୁ ପଡିଲେ ।

କଂସ ମାମା ହେଲେ ମୃତ ।।

ଦେବକି ବସୁଦେବଙ୍କୁ କାରାଗାରୁ ମୁକ୍ତ କଲ ।

ଅଧିଷ୍ଠିତ କଲ ରଜାରୂପେ ଉଗ୍ରେସନ ଅଜା ।।

ଲାଗିଥିଲା ମହାଭାରତ ଯୁଦ୍ଧ କୌରବ ପାଣ୍ଡବ ।

ନଦେବାରୁ ଦୂର୍ଯ୍ୟଧନ ପାଞ୍ଚଟି ଯେ ପଡା ।।

ଧର୍ମର ଜୟ ଅଧର୍ମର କ୍ଷୟ ପାଇଁ ।

ପାଣ୍ଡବ ସରଣ ପଶିଥିଲେ ତୁମ ଠାରେ ।।

କୁରୁସଭା ମଦ୍ଧେ ପାଞ୍ଚାଳିକୁ ଯେବେ ।

ନିବସ୍ତ୍ର୍ର କରୁଥିଲା ଧୁଷାସନ ।।

କୋଟି ବସ୍ତ୍ର୍ର ଦେଇ ଲଜ୍ୟା ନିବାରିଲେ ।

ରଖି ଦୌପଦୀର ଇଜତ ମାନ ।।

ଗର୍ବ ଗଞ୍ଜନ ଶ୍ରୀ ମଧୂସୁଦନ ।

ରଖିଅଛ ସଦା ଭକ୍ତର ସ୍ବାଭିମାନ ।।

@ସୁସିଲ୍ ପାଣି ,ପୁରୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics