Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasant Sahu

Romance

4.0  

Prasant Sahu

Romance

ତମ ପରେ ପରେ

ତମ ପରେ ପରେ

1 min
32



ଯେ ଲଗନେ ତମେ ନଜରେ ଆସିଲ

ଗଗନୁ ବହିଲା ହେମାଳ ଜହ୍ନ ଟେ 

ହୃଦୟେ ଜନ୍ମିଲା ପ୍ରେମର ଦୀପଟେ

ସୁମନ ବି ଥିଲା ଶେଯରେ ,

ତମେ ଦେଖା ହେଲା ପରେ ପରେ ।୦।


ଯେବେ ଜାଣି ଶୁଣି ତମେ ନା କହୁଥିଲ 

ହୃଦୟେ ବାଜେ ବିରହ କଣ୍ଟା ଟେ

ଲୋତକ ନୁହେଁ ସେ ତ ବହେ ରୁଧିରଟେ

ସିମେଣ୍ଟ ଚଟାଣ ବି ଭାଙ୍ଗେ କେତେକାଂଶରେ ,

ତମେ ନାକ ଛିଞ୍ଜାଡିବା ପରେ ପରେ ।୦।


ଯେବେ ମୋ ହାତେ ତମେ ହାତ ମିଶାଇଲ 

ସୁନାର ଝରଣା ଜୀବନେ ବହିଲା 

ବିରାଡ଼ି କପାଳକୁ କେଜାଣି ଶିକା ଛିଡିଲା 

ଅମୃତ ଫଳର ପାଇବା ଆଶାରେ ,

ତମେ ହଁ କହିଦେବା ପରେ ପରେ ।୦।


ଯେବେ ମୋ ନୟନେ ତମେ ନେତ୍ର ଯୋଡିଦେଲ 

ଲକ୍ଷେ ତାରା ମଧ୍ୟେ ଗୋଟେ ଜହ୍ନ ଥିଲା 

ବୈଶାଖୀ ମହୀ ରେ ବସନ୍ତ ଉଠିଲା 

ସୌଦାମିନୀ କୁ ଭୁଞ୍ଜିବା ସ୍ପୃହାରେ ,

ତମେ ଛୁଇଁ ଦେବା ପରେ ପରେ ।୦।


ଯେବେ କରକଙ୍କଣ ମୋର ଗଳାରେ ଭିଡିଲ 

ହୁଏଁ ମୁଁ ଭୃତ୍ୟ ଆଉ ମୁଁ କିଙ୍କର 

ଜ୍ୱାଳାମୁଖୀ ଅଗ୍ନିରେ ଫାଟିଲା ଏ ଧର 

ରମ୍ୟପୟଃ ପାଇବା ଆଶାରେ ,

ତମ ନିରବତା ପରେ ପରେ ।୦।


ଯେବେ ପ୍ରାତଃ ଆସେ ତମେ ଅବକାଶ ନେଲ

ପିୟାସି ଆତ୍ମା ରେ ଲାଗିଲା ଅନଳ 

ଇଛା ପୁଣି ସେଇ ମନଲୋଭା ନର୍କ

ଅଳ୍ପ ବୟସ୍କା ବାଳା ଆଶାରେ ,

ତମେ ଚାଲି ଗଲା ପରେ ପରେ ।୦।


Rate this content
Log in

More oriya poem from Prasant Sahu

Similar oriya poem from Romance