Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ଗୋଲାପ

ଗୋଲାପ

1 min
294



ଗୋଲାପ ଫୁଲଟି ସୁନ୍ଦର 

     ମନ ମୋହି ନିଅଇ

ମହ ମହ ବାସ୍ନା ବିଭିନ୍ନ

     ପ୍ରକାର ସେ ଅଟଇ ।


ଧଳା, ନାଲି ବର୍ଣ୍ଣ ଗୋଲାପୀ

     ରଙ୍ଗ ପାଖୁଡା ପୂର୍ଣ୍ଣ 

ପ୍ରେମିକ ପ୍ରେମିକା ପାଇଁ ସେ

      ପ୍ରେମ ପ୍ରତୀକ ଚିହ୍ନ ।


ଗୋଲାପ ଫୁଲକୁ ଦେଇଣ 

     ପାଳେ ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ 

ପ୍ରେମ ପାଗଳ ସେ ହୁଅନ୍ତି 

     ପ୍ରେମ ତାର ଜୀବନ ।


କଣ୍ଟାର ଆଘାତ ସହିଣ

     ଗୋଲାପକୁ ସେ ତୋଳେ

ରଙ୍ଗ ଫଗୁଣରେ ଭିଜେ ସେ

    କେବେ ଲୁହ ସଲିଳେ ।


ଗୋଲାପ ଫୁଲରୁ ଗୋଲାପ 

     ଜଳ ପ୍ରସ୍ତୁତ ହୁଏ

ସେ ଗୋଲାପ ଜଳ ମୁହଁର 

    ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ଯକୁ ବଢାଏ ।


ତାଜା ରଖି ଥାଏ କାନ୍ତିକୁ 

    ସତେଜ ସେ ଲାଗେ

ବିଭା ବ୍ରତଘର ଭୋଜିରେ

   ଏବେ ଲୋଡା ସେ ଆଗେ ।


ଏ ଗୋଲାପ ଫୁଲ ପକେଟ୍ 

    ଥିଲେ ସୁନ୍ଦର ଦିଶେ

ଭାବିଲା ବେଳକୁ କାହାଣୀ

    ଏକ ମନରେ ଆସେ ।


କାହାଣୀ ନୁହେଁ ତ ସେ ଏକ

    ସତ ଜୀବନ ଗାଥା

ଜବାହରଲାଲ୍ ନେହୁରୁ ମନ

   ଦୁଃଖର ବ୍ୟଥା ।


ଗୋଲାପ ବୋଲିଣ ଝିଅଟି

    ସ୍କୁଲ ଯାଉଣ ଥିଲା

ତଙ୍କ ଗାଡି ଚକା ତଳରେ

    ତାର ଜୀବନ ଗଲା ।


ସେଇ ଦିନ ଠାରୁ ପକେଟ୍

    ଗୋଲାପ ସେ ରଖିଲି

ପ୍ରତିସ୍ତରେ ପ୍ରତି ମୂହୁର୍ତ୍ତେ

    ତାର କଥା ଭାବିଲେ ।


ତା ସ୍ମୃତିକୁ ଉଜ୍ଜୀବିତ 

   ସଦା ରଖିବା ପାଇଁ 

ତାଙ୍କ ପକେଟରେ ଗୋଲାପ

    ସଦା ଶୋଭା ପାଅଇ ।


ଏବେ ସେ ଗୋଲାପ ଫୁଲରୁ 

    ଅତର ଯେ ହୁଅଇ

ସେ ଅତର ବାସ୍ନା ମନକୁ

    ବିମୋହିତ କରଇ ।


ଗୋଲାପ ଫୁଲରୁ ଗୋଲାପ 

    ପାଉଡର ପ୍ରସ୍ତୁତ 

ଗୋଲାପୀ ଗୋଲାପୀ ମୁଖଟି

   ଆକୃଷ୍ଟ ଯେ ବହୁତ ।


ଗୋଲାପ ଫୁଲଟି ଗଛରେ 

    ଥିଲେ ଦିଶଇ ତାଜା

ଏବେ ଘରେ ଫୁଲାନୀରେ

    ସିଏ ହେଉଛି ସଜା ।


ଗୋଲାପ ଫୁଲକୁ ନାରୀଏ

    ଗଭାରେ ଯେ ଲାଗାନ୍ତି 

କି ସୁନ୍ଦର ଗଭା ଦିଶଇ 

     ବୁଲି ଚାହିଁ ଦେଖନ୍ତି ।


ବିବାହ ଗାଡିରେ ଗୋଲାପ 

     ଫୁଲକୁ ଯେ ସଜାନ୍ତି

ପିଲାମାନେ କେଡେ ସୁନ୍ଦର 

      ଚିତ୍ର ଆଙ୍କି ଦିଅନ୍ତି ।     


ଏ ଗୋଲାପ ଫୁଲ ମନକୁ

    ଶାନ୍ତି ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ରଖେ 

ତାର ପାଇଁ ସୁଖ ସମୃଦ୍ଧି

    ନର ଜୀବନେ ଚାଖେ ।


ଫୁଲ ବ୍ୟବସାୟ କରିଣ 

    ପରିବାର ପୋଷନ୍ତି  

ଗୋଲାପ ଚାଷ ସେ କରିଣ 

    ଆତ୍ମ ତୃପ୍ତି ଲଭନ୍ତି ।


ଗୋଲାପ ଫୁଲକୁ ତୋଳିଣ

    ନଷ୍ଟ କରନ୍ତୁ ନାହିଁ 

କ୍ଷଣିକରେ କଷ୍ଟ ଦୂରାଏ

    ଖୁସି ଦିଅଇ ସେହି ।


ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ଯରେ ଭରା ତା ଗାତ୍ର

    ଦୁଃଖ କରେ ହରଣ 

ସବୁ ମୁଖେ ହସ ଫୁଟାଏ 

    ସିଏ ପ୍ରେମ ବନ୍ଧନ ।


ଗୋଲାପ ଫୁଲକୁ ନା କିଏ 

    କେବେ ଭୁଲି ପାରଇ

ସ୍ନେହ, ପ୍ରେମ ପ୍ରୀତି ତା ଦେହେ 

    ସଦା ବିରାଜୁ ଥାଇ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract