Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjay Ronghe

Romance Fantasy

4.0  

Sanjay Ronghe

Romance Fantasy

रंग प्रेमाचा असा

रंग प्रेमाचा असा

1 min
256


तुझं माझं प्रेम

असच राहू दे ।

सुगंध प्रेमाचा

दूरवर वाहू दे ।


आठवणीत तुझ्या

मला राहू दे ।

भिरभिर डोळे तुझे

मला पाहू दे ।


गालात तुला अशीच

नेहमीच हसू दे ।

मानेला देऊन झटका

माझ्यासाठी रुसू दे ।


शब्दनी शब्द तुझा

कानात गुंजू दे ।

तुझ्या या प्रेमासाठी

मलाही झुंजू दे ।


तू माझी मी तुझा

मज तुझ्यात रमू दे ।

रंग प्रेमाचा असा

मला त्यातच असू दे ।


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Romance