Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shyam Kunvar Bharti

Classics

0.5  

Shyam Kunvar Bharti

Classics

भोजपुरी पारंपरिक होली गीत

भोजपुरी पारंपरिक होली गीत

1 min
1.2K


बहियाँ छोड़ाई भाग जइबे

कान्हा रंग तोहसे न लगईबे

श्याम सुंदर बड़ा छलिया है तू

ढूँढे राधा घूमे गाँव गलिया है तू

अबीर गुलाल न लगईबे

कान्हा रंग तोहसे न लगईबे

कदम की डलिया काहे चढ़ी जाला

मारी कंकरिया गगरिया फोड़ी जाला

यमुना किनारे नाही घुमरी परइबे

कान्हा रंग तोहसे न लगईबे

लुकाई काहे मारेला पिचकारी

भिंग जाला चोली लहंगा हमारी

चुपके से बंसीया चोरईबे

कान्हा रंग तोहसे न लगईबे

गोपियन के संग होली खेले ला

बांसुरी बजाई होली तू गावेला

यसोदा माई जाई सब बतइबे

कान्हा रंग तोहसे न लगईबे


Rate this content
Log in

Similar english poem from Classics