Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

भोजपुरी चइता लोक गीत ॰3 – हे र

भोजपुरी चइता लोक गीत ॰3 – हे र

1 min
275


कईली हम सोरहो सिंगार सइया नाही अईले

हे रामा चइत महीनवा

बहे लगल झिरी झिरी पुरवा बयार

हे रामा चइत महीनवा

लंबी कारी केसिया झरली लगाई तेल महकउआ

लाली बिंदिया सटली कजरा आँखी लहकउआ

हिया मोर डहके उठे हुकवा हजार

हे रामा चइत महीनवा

सरसो लगली झरे खेतवा गेंहू पके लागल

मोजराईल अमवा कुहु कोयल बोले लागल

महुआ कोचराइल छाईल बसंत बहार

हे रामा चइत महीनवा

गाल गुलाबी भइले ,नैन मोर शराबी भईले

झकझोरे पवनवा सताये मदनवा रतिया खराबी भईले

पोर पोर टूटे तनवा अईले चइत रसदार

हे रामा चइत महीनवा

अइता सईया चइता संगवा गेहुआ कटनी करवती

भोर भिनसरवा खरीहनवा संगवा ओसनी करवती

अमवा के चटनी सतुआ संगवा डोलवती अँचरा हमार

हे रामा चइत महीनवा



Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract