Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUBHAM MONDAL

Children

2  

SUBHAM MONDAL

Children

রাববুল আলামীন

রাববুল আলামীন

1 min
108


কে দিল ঐ পাখির গলে মিষ্টি মধুর তান,


দিবানিশি গায় যে তারা


কোন সে প্রভুর গান।


কে দিল ঐ সাগর আর


নদী ভরা জল,


কার ইশারায় অনন্তকাল।


পাহাড় অবিচল।


কার নামেতে ফুল - কলিরা


 ফুলের সুবাস ছড়ায়,


 মিষ্টি সুরে বুলবুলিরা


কার মহিমা গায়।




কে দিল ঐ মায়ের কোলে


শান্তি সীমাহীন,


আর কেহ নয় মহান প্রভু


রাববুল আলামীন।


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Children