Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Epith Opith

Abstract

3  

Epith Opith

Abstract

ইচ্ছের দাম

ইচ্ছের দাম

1 min
1.2K


ইচ্ছে মতো হতো যদি 

মনের মতো তবে,

চাওয়া পাওয়ার ইচ্ছে গুলো 

মরেই যেতো কবে।


Rate this content
Log in

More bengali poem from Epith Opith