S.Kumar Amit

Romance Comedy

3  

S.Kumar Amit

Romance Comedy

କିଛି ଅବୁଝା ପ୍ରେମ

କିଛି ଅବୁଝା ପ୍ରେମ

2 mins
551


ସେଦିନ ତାର ଜନ୍ମଦିନ ଥାଏ । ମୋର କିନ୍ତୁ ମନେ ନଥିଲା । ମୁଁ ପୁରା ଶାନ୍ତି ନିଦରେ ଶୋଇପଡିଥିଲି,ମୋ ମାମା ପାଖରେ । ହଠାତ୍ ରାତି ପ୍ରାୟେ ୧.୨୧ବେଳେ ମୋ ଫୋନ ରିଙ୍ଗ ହେଲା । ମୋର ତ ଏମିତି କେହି ନାହିଁ ଯିଏକି ଏତେ ରାତିରେ କଲ୍ କଲା ଭଳି,ଟିକେ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହେଇଗଲି ଆଉ ଦେଖିଲି ସେ କରିଛି ।

ଆରେ ଆରେ ମୁଁ ତ 'ସେ' ଜଣଙ୍କ ଏଯାଏଁ କହିନି,ହୋଉ ଏବେ କହି ଦେଉଛି,

"ସେ ହେଉଛି ମୋ ଛୋଟ ବେଳର ସାଙ୍ଗ" । କିନ୍ତୁ କାହିଁକି କେଜାଣି ଏ ମନ ତାକୁ ବହୁତ ଚାହୁଁଛି, ନିଜର କରିବାକୁ । ହେଲେ ସେ ବାରମ୍ବାର ମନା କରି ସାରିଛି । ଏବେ ତାର ମୋର ସମ୍ପର୍କ କେବଳ ଦୁଇ ସାଙ୍ଗର କିନ୍ତୁ ତାର କିଛି କିଛି କଥା ମତେ ବେଳେ ବେଳେ ତାରି ଆଡକୁ ଟାଣି ନିଏ ।


ହେଇ ଦେଖୁନାହାନ୍ତି ସେଦିନ ତା ଜନ୍ମଦିନରେ ମୁଁ ଫୋନ ନ କରି ପାରିବାରୁ କେତେ କଣ ହେଇଗଲା ।

ମୁଁ ତା ପରଦିନ ଘରୁ ବାହାରିଲି ହଷ୍ଟେଲକୁ । ଆଉ ତାପରେ ବସ୍ ରେ ବସିଲି । ବସ୍ ରେ ବସି ପ୍ରଥମେ ତାକୁ କଲ୍ କଲି,ଆଉ ତା ପରେ ;

ମୁଁ:- ଜନ୍ମଦିନର ହାର୍ଦ୍ଧିକ ଅଭିନନ୍ଦନ..

ସେ:- ମିଛ ଭଲପାଇବା ଆଉ କାହାକୁ ଦେଖାଇବ,ମତେ ନୁହେଁ ...

ମୁଁ:- କଣ ହେଇଛି କୁହ??

ସେ:- କାଲି ରାତି ମୁଁ ତମ ଫୋନ କଲର ଅପେକ୍ଷାରେ ଦୀର୍ଘ ଏକ ଘଣ୍ଟା ଅପେକ୍ଷା କଲି କିନ୍ତୁ ତମେ କଲନି ...ଆଉ ତାପରେ ..ଛାଡ଼ କାହିକି କିଛି ଲାଭ ନାହିଁ ।

ମୁଁ:- ଓଃ ସେଥିପାଇଁ ତମେ କାଲି ରାତି ୧.୨୧ରେ ଦୁଇଥର କଲ କରିଥିଲ ..ଅଚ୍ଛା ହେଉ କ୍ଷମା କରିଦିଅ ..ମୁଁ ଘରେ ଥିଲି ଆଉ ମାମା ପାଖରେ ଶୋଇଥିଲି ,ସେଥିପାଇଁ କଲ କରିପାରିଲିନି କି ଉଠାଇ ପାରିଲିନି ।

ସେ:- ଜାଣିଛ କାଲି ମୋ ego କୁ କେତେ hurt ହେଇଛି??..ତମେ କେବେ ବୁଝିପାରିବାନି..

ମୁଁ:- ହୋଉ ହେଲା sorry ...

ସେ:- ଠିକ୍ ଅଛି ..

ମୁଁ:- ଗୋଟେ କଥା କହିବି ରାଗିବନି ତ??

ସେ:- ନାଁ କୁହ..

ମୁଁ:- ତମ ପାଇଁ ମୁଁ ଯେଉଁ କବିତା ଲେଖିଥିଲି ତାକୁ ଦେଖି ସମସ୍ତେ ପଚାରୁଥିଲେ ଇଏ କଣ ଆମ ଭାଉଜ କି??...

କିନ୍ତୁ ମୁଁ କହିଲି ନା ହେବାର ଥିଲେ କିନ୍ତୁ ମନା କରିଦେଲେ । ଆଉ ତାପରେ ସେମାନେ କହିଲେ ଅଚ୍ଛା ତାହେଲେ ଇଏ ସିଏ ଯାହା ପାଇଁ ଅମିତ ବାବୁ ଆଜି ଦେବଦାସ ହେଇଯାଇଛନ୍ତି ।


ମୁଁ ଆଉ କଣ ବା କହିଥାନ୍ତି ...ଖାଲି ଟିକେ ହସିଦେଲି ...

ସେ:- ତମେ କେବେ ବି ସୁଧୁରିବନି

ମୁଁ:- ଆରେ ରାଗିବନି ବୋଲି କହିଥିଲ ତ ସେଥିପାଇଁ କହିଲି ...ପୁଣି ରାଗିଲ...ହଉ ଛାଡ଼..

ସେ:- ଆଉ କିଏ କଣ କଣ କହିଲେ ??

ମୁଁ:- ନା କହିଲେ ପୁଣି ରାଗିବ..

ସେ:- ନା କୁହ ..

ମୁଁ:- ପକ୍କା ରାଗିବନି ତ??

ସେ:- ନାଁ

ମୁଁ :- ଆଉ ଜଣେ ଇଂରାଜୀ ଲେଖକ ବନ୍ଧୁ କହିଲେ କି ସେ ଝିଅ କଣ ଅନ୍ଧ କି...ବାହ୍ୟ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ କୁ ଦେଖି ତୁମ ଭଳି talented ପିଲାକୁ reject କରିଦେଲା...

ଆଉ ଜଣେ ଲେଖିକା ମୋ ବନ୍ଧୁ ...ମତେ ବାପା ବୋଲି ଡାକେ ...ସେ ତ ମାଆ ମିଳିଗଲେ ବୋଲି ଖୁସି ହେଉଥିଲା

ସେ:- ତମକୁ ଆଉ ପରିହେବନି ..କହିଦେବ ମୁଁ ମାମା ହେଇନି କି ମୋ ଆଖି ବି ଫୁଟି ଯାଇନି

ମୁଁ :- ହେଇ ଦେଖ ପୁଣି ରାଗିଲ ...

ସେ:- ନା ରାଗୁନି ...ହୋଉ ରହିଲି ପରେ କଥା ହେବା ..

ମୁଁ:- ଠିକ୍ ଅଛି ,ତୁମ ଦିନ ଶୁଭଙ୍କର ହେଉ...ରହିଲି ...ପୁଣିଥରେ ଜନ୍ମଦିନର ଅନେକ ଅନେକ ଶୁଭେଚ୍ଛା

ବାସ୍ ଏତିକି ଥିଲା ସେଦିନର କାହାଣୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Romance