Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Apalata Aruk

Inspirational

3  

Apalata Aruk

Inspirational

ଧନ୍ୟ ମୋର ଜନନୀ ଉତ୍କଳ

ଧନ୍ୟ ମୋର ଜନନୀ ଉତ୍କଳ

1 min
145



କୋଟି ଐଶ୍ୱର୍ଯ୍ୟମୟୀ ମୋ ଜନନୀ ଉତ୍କଳ,

ମଧୁଠୁ ମଧୁରତର ତା' ଭାଷା ମଞ୍ଜୁଳ ।


ଢାଳିଦିଏ ସେ ସରାଗେ ସ୍ନେହ ଅନାବିଳ,

ତା' ସେନେହେ ପରିପ୍ଳୁତ ଜୀବନ ସକଳ ।


ମାଟି ତା'ର ପୂଣ୍ୟମୟ ଅମୃତ ତା' ଜଳ,

ପ୍ରାଣର ସ୍ପନ୍ଦନ ସେତ ପ୍ରୀତି ଛଳଛଳ ।


ତା' ବୁକୁରେ ଶୋଭାପାଏ ପୁଣ୍ୟ ନୀଳାଚଳ,

କୀର୍ତ୍ତି ତା'ର ସୁବିଖ୍ୟାତ ସଦା ସମୁଜ୍ଜ୍ୱଳ ।


ସୁମହାନ ତା' ସଂସ୍କୃତି କଳା କଉଶଳ,

ଧନ୍ୟ ସେ ମହିମାମୟୀ ଜନନୀ ଉତ୍କଳ ।


ଧନ୍ୟ ତା' ସୁପୁତ୍ର ଧନ୍ୟ ତାଙ୍କ ମନୋବଳ,

ଗୌରବ ରଖିଲେ ଗଢି ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ଉତ୍କଳ ।


ଆସୁ ଶତ ଝଡ ଝଞ୍ଜା ବିପଦ-ଅନଳ ,

ଉତ୍କଳ  ଏମିତି ସଦା ରହିବ ଉତ୍କଳ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational