ତୋ ପଣତ ପରା ଶ୍ରୀମନ୍ଦିର ନେତ, ବାଜିଗଲେ ମୋର ଦେହେ ତୋ ପଣତ ପରା ଶ୍ରୀମନ୍ଦିର ନେତ, ବାଜିଗଲେ ମୋର ଦେହେ
ଆଗେଇ ଆସ ମୋ ଯୁବଶକ୍ତି ବନ୍ଧୁ କରିବା ମହତ କାମ, ସୁନାର ଭାରତେ ସୁନାର କିରଣ ବିଞ୍ଚିବା କରି କରମ। ଆଗେଇ ଆସ ମୋ ଯୁବଶକ୍ତି ବନ୍ଧୁ କରିବା ମହତ କାମ, ସୁନାର ଭାରତେ ସୁନାର କିରଣ ବିଞ୍ଚିବା କରି କରମ...
ସାରସ୍ୱତ,ସ୍ୱାତୀ, ଶାଶ୍ୱତ ସୃଜନେ ନିୟୋଜି ଦେବି ମୋ' ଜୀବନ ଜ୍ୟୋତି । ସାରସ୍ୱତ,ସ୍ୱାତୀ, ଶାଶ୍ୱତ ସୃଜନେ ନିୟୋଜି ଦେବି ମୋ' ଜୀବନ ଜ୍ୟୋତି ।
ବିଜୟର ଝଣ୍ଡା ମାଅା ହସ୍ତେ ଖଣ୍ଡା ଖଡଗ ଖପର ଧାରୀ , ଅନ୍ୟାୟ ଅନୀତି ସହ୍ୟସେ' କରେନି ଶତୃ ନାଶେ ଆଗଭରି ! ! ବିଜୟର ଝଣ୍ଡା ମାଅା ହସ୍ତେ ଖଣ୍ଡା ଖଡଗ ଖପର ଧାରୀ , ଅନ୍ୟାୟ ଅନୀତି ସହ୍ୟସେ' କରେନି ଶତୃ...
ଜାତିଭାଇ ମାନ ହୃଦୟରେ ରଖି ଧରମା ଜୀବନ ଦେଲା ଉତ୍କଳର ସିଏ ଯୋଗ୍ୟ ସୁତ ରୂପେ ଇତିହାସ ରଚିଗଲା । ଜାତିଭାଇ ମାନ ହୃଦୟରେ ରଖି ଧରମା ଜୀବନ ଦେଲା ଉତ୍କଳର ସିଏ ଯୋଗ୍ୟ ସୁତ ରୂପେ ଇତିହାସ ରଚିଗଲା...
ଜୀବନ ନୁହଁଇ ଅମର ମନ୍ଦିର ସ୍ଥାପିହେବ କାଳ କାଳକୁ ବାର ଦିନ, ବାର ମାସରେ ଜୀବନ ଚାଲିଯିବ ଆର ପାରିକୁ ବାବୁ... ଜୀବନ ନୁହଁଇ ଅମର ମନ୍ଦିର ସ୍ଥାପିହେବ କାଳ କାଳକୁ ବାର ଦିନ, ବାର ମାସରେ ଜୀବନ ଚାଲିଯ...