Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Shagufta Naveen

Horror

3.8  

Shagufta Naveen

Horror

I'm Dangerous.

I'm Dangerous.

1 min
202


I seek delight in violence

Peace in chaos

Beauty in terror

And love in hatred

Maybe that is why I am dangerous.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Horror