Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Do Me A Favour!

Do Me A Favour!

1 min
232


Do me a favour!

Meet me in those lanes which were never visited by anyone,

Meet in those memories which were never remembered,

Meet me in those moments which are never created,

Meet me in that music which is never heard,

Meet me in those steps which were never rehearsed,

To create those memories which will never be vanished.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Drama