A Limerick On Me!
A Limerick On Me!
My family name is Von-Lin-Skee
Never a name so strange could be.
Pa found it in his pocket,
When he broke his joint socket
Chasing a girl, named Lucy McGee.
My family name is Von-Lin-Skee
Never a name so strange could be.
Pa found it in his pocket,
When he broke his joint socket
Chasing a girl, named Lucy McGee.