ବରଷା ବଉଦ ସଜ ବରଷା ବଉଦ ସଜ
ଯେତେ ବିଲ ଥାଉ ଗୋହିରୀ ବିଲର ସମକ୍ଷକ କେହି ନାହିଁ ଲକ୍ଷେ ତାର ଥିଲେ ଆକାଶ ମାର୍ଗରେ ଚନ୍ଦ୍ ଯେତେ ବିଲ ଥାଉ ଗୋହିରୀ ବିଲର ସମକ୍ଷକ କେହି ନାହିଁ ଲକ୍ଷେ ତାର ଥିଲେ ଆକାଶ ମାର୍ଗର...
ପିଲା ବେଳ ପିଲା ବେଳ
ମନର ଦରଜ ମନର ଦରଜ
ଦେବୀ ଦେବୀ
କାହାରି ମନରେ ଦେବିନି କଷ୍ଟ କାହାରି ମନରେ ଦେବିନି କଷ୍ଟ
ଅଟକି ପଡିଛି ଅଟକି ପଡିଛି
ବିପଦ ନ ଆସୁ ମାଡ଼ି ବିପଦ ନ ଆସୁ ମାଡ଼ି
ତୁମ ଆଗମନେ ଶୀତଳତା ଖେଳେ ଆମ ଏଇ ଧରାପରେ ଆମ୍ବ୍ର କୁଞ୍ଜବନେ ଟୋପା ଟୋପା ବର୍ଷା ଧାରା ଅବିରତ ଝରେ।। ଆ ତୁମ ଆଗମନେ ଶୀତଳତା ଖେଳେ ଆମ ଏଇ ଧରାପରେ ଆମ୍ବ୍ର କୁଞ୍ଜବନେ ଟୋପା ଟୋପା ବର୍ଷା ଧାରା ଅବିରତ...
ସୁହାସିନୀଙ୍କ ସମ୍ଭ୍ରମତା ସୁହାସିନୀଙ୍କ ସମ୍ଭ୍ରମତା
ସୁଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ ଜୟ ଯବାନ ଏ ଧନ୍ୟ ଆମର ଭାରତ ଯଶ କୀର୍ତ୍ତି ଖ୍ୟାତି ବ୍ୟାପି ଅଛି ବିଶ୍ବ ର ସୁଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ ଜୟ ଯବାନ ଏ ଧନ୍ୟ ଆମର ଭାରତ ଯଶ କୀର୍ତ୍ତି ଖ୍ୟାତି ବ୍ୟାପି ଅଛି ବ...
ପ୍ରେମ ପ୍ରେମ
ଅଦେଖା ପ୍ରେମିକା ଅଦେଖା ପ୍ରେମିକା
ନାରୀ ର ଅଭିଳାଷ ନାରୀ ର ଅଭିଳାଷ
"ମନ" "ମନ"
ଅବଲମ୍ବନ କରୁଥିଲେ ବି ଯେତେ ସେ କୃତିମତା କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ ଚିହ୍ନାଇ ଦିଏ ତା’ର ଅନ୍ତର କଥା । ମନର ଭ ଅବଲମ୍ବନ କରୁଥିଲେ ବି ଯେତେ ସେ କୃତିମତା କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ ଚିହ୍ନାଇ ଦିଏ ତା’ର ଅନ୍ତର କ...
ଅଳ୍ପ ବୟସରେ ଦାସ ଯେ ହେଲେ ସଂସାର ତ୍ୟାଗୀ ମହାପ୍ରଭୁଙ୍କର ସେବାରେ ଦେଲେ ପ୍ରାଣ ଉତ୍ସର୍ଗୀ। ଚକାଆଖି ର ଅଳ୍ପ ବୟସରେ ଦାସ ଯେ ହେଲେ ସଂସାର ତ୍ୟାଗୀ ମହାପ୍ରଭୁଙ୍କର ସେବାରେ ଦେଲେ ପ୍ରାଣ ଉତ୍ସର୍ଗୀ। ...
ତୁମେ ଜଗତେ ବଡ଼ଠାକୁର ସବୁ ତୁମ ବଡ଼ପଣ ଖେଳାଅ ସାରା ଦୁନିଆଁରେ ତୁମେ ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସ, ଧରି ତୁମ ନାମ ଚାଲ... ତୁମେ ଜଗତେ ବଡ଼ଠାକୁର ସବୁ ତୁମ ବଡ଼ପଣ ଖେଳାଅ ସାରା ଦୁନିଆଁରେ ତୁମେ ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସ...
ଇତିହାସ କହେ ଚୋଡ଼ଗଙ୍ଗ ଦେବ ଗଢାଇ ଥିଲେଟି ଏହା ଶେଷ କରିଲେ ଅନଙ୍ଗ ଭୀମ ଦେବ କଥିତ ହୋଇଛି ଯାହା... ଇତିହାସ କହେ ଚୋଡ଼ଗଙ୍ଗ ଦେବ ଗଢାଇ ଥିଲେଟି ଏହା ଶେଷ କରିଲେ ଅନଙ୍ଗ ଭୀମ ଦେବ ...
ବିତେ ଋତୁମତୀ ଶୀତ ଓ ବସନ୍ତ ବର୍ଷଣ ମୁଖର ଧାରା ଶ୍ରାବଣ ହୁଏ ଅତିକ୍ରାନ୍ତ ଦିନ ମାସ ବର୍ଷ ଢଳି ଢଳ ବିତେ ଋତୁମତୀ ଶୀତ ଓ ବସନ୍ତ ବର୍ଷଣ ମୁଖର ଧାରା ଶ୍ରାବଣ ହୁଏ ଅତିକ୍ରାନ୍ତ ଦିନ ମାସ ବର୍...