Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nandita Srivastava

Others

3.8  

Nandita Srivastava

Others

वक्त बदल गया क्या ?

वक्त बदल गया क्या ?

1 min
98


यह हालात बदल गये क्या ?

घुटी सी हवा करती है तमाशा

देती है सजा, लोग बदल गये क्या ?

वक्त बदल गया क्या ?


मिज़ाज बदले, फितरत बदली

रौशनी बदली, तमीज बदली

लहू का रंग बदल गया क्या ?

वक्त बदल गया क्या ?


फितरत बदली मोहब्बतों की बात बदली

सलाम बदला पैगाम बदला

बातचीत का अंदाज़ बदला

चाँद बदला पुरनम रात बदली

गीत बदला, गजल शेर अशरार बदला

वक्त बदल........


जामे शाम बदली, लोग बदले

साथी मन मीत सब बदले

सब बदल गये

वक्त बदल.........



Rate this content
Log in