Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Short Flim and creative world

Abstract Classics

3.0  

Short Flim and creative world

Abstract Classics

শহর

শহর

1 min
33


আমার শহর ধোয়া আর শহর, অবহেলিত বস্তি এলাকার শহর,


আমার শহর আলোর শহর , খুদা তৃষ্ণা লোভের শহর,।          

আমার শহর নগর আমার শহর জনবহুল, প্রতিবেশীরা চিনতে করে ভুল।              

আমার শহর আনন্দের শহর , ফুটপাতে বিবস্ত্র নর নারী শহর,।          

  আমার শহর খাদ্যপ্রেমী খাদ্যরসের শহর , বস্তিতে ক্ষুদার পেট জ্বলা মানুষের শহর।       

  আমার শহর আসার শহর দুঃখ ভোগা গরীবের শহর       

 আমার শহর ব্যাস্ত শহর ব্যস্ততাই একাকীত্বের শহর।



Rate this content
Log in

More bengali poem from Short Flim and creative world