Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjita Mukherjee

Fantasy Others

3  

Ranjita Mukherjee

Fantasy Others

Prompt -5 (তাই তো আশ্চর্য প্রদীপ হাতে পাওয়া চাই )

Prompt -5 (তাই তো আশ্চর্য প্রদীপ হাতে পাওয়া চাই )

1 min
203


শিরায় শিরায় রয়েছে তোমার লোভ,

কোশে কোশে আমার রয়েছে বিক্ষোভ ।

তুমি চাও শক্তির অপব্যবহার করতে,

আমি চাই তারই সু-ব্যবহার বাড়াতে।

 স্বপ্নেতে তাই বলছি আমি, নত হবে তুমি ভাই,

তোমাকে উচিত জবাব দিতে তাইতো আশ্চর্য প্রদীপ হাতে পাওয়া চাই।  


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Fantasy