Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sohini Samanta

Abstract Others

3  

Sohini Samanta

Abstract Others

দুপুর

দুপুর

1 min
293


দুপুর বড্ড বেশি একলা, দুপুরের উষ্ণতাকে কেবল অনুভব করা যায়..

 এ যেন এক একাকিত্বের প্রতিচ্ছবি..

কত রঙ্গ অনুতাপে ভরে ওঠে,

শুধু একাকীত্ব থেকে যায় আজীবন অজান্তে..

 দুপুরের যে তুলনা হয় না,

 এ যে কেবল একাকিত্বের হাতছানি..

 শুষ্ক বায়ু উড়ে চলে নাম- না-জানা অবয়বে

দুপুরের ক্লাসে কেউ আসে না, তাই একাকিত্বে ভরা লোকজন 


Rate this content
Log in

More bengali poem from Sohini Samanta

Similar bengali poem from Abstract