Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kishor zote

Others

3  

kishor zote

Others

आभास ( काव्यांजली )

आभास ( काव्यांजली )

1 min
7.0K


मन अशांत

धडधड होते उरात

कोण दारात ?

आभास....१

गर्दित एकटा

जीवाचा आकांत

वाटे परत

आभास.....२

ठोके बाराचे 

ओलांडले त्या रात्रीने

कुत्र्याचे भुंकणे

आभास.....३

चांदण रात

त्यात सावल्यांचा भास

कोंडला श्वास

आभास......४

लागलीया धाप

कोण करी पाठलाग ?

कोणाचा मग ?

आभास.....५

रेखाटले चित्र

उदास वाटे रंग

कोणाचा संग ?

आभास......६

मृत्यू पाहता

स्वप्नात तो ओरडा

घसा कोरडा

आभास......७


Rate this content
Log in