Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aditi Vats

Children Stories Inspirational

4  

Aditi Vats

Children Stories Inspirational

ईदी

ईदी

1 min
340


जिनके सर पर छत नहीं है 

उनके सर ढकने को जगह दे देना 

कोई बच्चा भूखा न सोने पाए 

इतनी दया बनाए रखना 

ए मालिक ! अबकी ईदी आप दे दो ! 


कोई मां पिता बिन रहे ना 

मां पिता को भुलाए ना

कोई अपनी औलाद का दुख देखे ना 

किसी की औलाद को न बुलाना 

ए मालिक ! अबकी ईदी आप दे दो ! 


जो नंगे पांव अपने घर चले 

उन्हें अपनो से मिलवा देना 

जो अपनो को खो रहे हैं 

उन्हें हिम्मत और हौसला देना 

ए मालिक ! अबकी ईदी आप देदो ! 


छोटे बच्चों को अनाथ न बनाना 

किसी को बेऔलाद न बनाना 

रहम की दया बनाए रखना 

बरकत में साथ निभाएं रखना 

ए मालिक ! अबकी ईदी आप दे दो !



Rate this content
Log in