Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vikas Bhatt

Drama Abstract Fantasy Others

4.8  

Vikas Bhatt

Drama Abstract Fantasy Others

Woman Of Smoke

Woman Of Smoke

1 min
484


𝚆𝚘𝚖𝚊𝚗 𝚘𝚏 𝚜𝚖𝚘𝚔𝚎, 

𝙸 𝚏𝚘𝚛𝚖 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚙𝚛𝚎𝚌𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑𝚜

𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑-𝚖𝚎-𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚊𝚍𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚏𝚞𝚖𝚎𝚜

𝙾𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚓𝚘𝚢𝚏𝚞𝚕 𝚕𝚒𝚋𝚎𝚛𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗

𝚛𝚒𝚗𝚐𝚎𝚍, 𝚠𝚒𝚗𝚐𝚎𝚍- 𝚑𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚢𝚎𝚝 𝚜𝚘 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎-𝚝𝚒𝚗𝚐𝚎𝚍

𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚢𝚛𝚒𝚊𝚍 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚒𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚕𝚍𝚜

𝙰𝚗𝚍 𝚏𝚕𝚊𝚠𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚕𝚕𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚊𝚏𝚏𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚗𝚍𝚜

𝙻𝚞𝚛𝚎 𝚊 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚘 savour 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎

𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚟𝚒𝚜𝚒𝚝 𝚕𝚊𝚜𝚝𝚜

𝙼𝚞𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚗 𝚐𝚛𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚙𝚞𝚝 𝚜𝚘 𝚏𝚊𝚜𝚝

𝙲𝚊𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚊𝚐𝚎𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚕𝚎𝚗𝚝𝚢 𝚗𝚘𝚜𝚝𝚛𝚒𝚕𝚜

𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚙𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚞𝚗𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜,

𝙰𝚗𝚍 𝚐𝚕𝚒𝚍𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚐𝚊𝚣𝚎 𝚞𝚙𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚢 𝙸 𝚜𝚎𝚎

𝙼𝚊𝚜𝚜𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚠𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚘𝚋𝚕𝚒𝚟𝚒𝚘𝚗. 


𝚆𝚘𝚖𝚊𝚗 𝚘𝚏 𝚜𝚖𝚘𝚔𝚎, 

𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚊 𝚐𝚊𝚕𝚊𝚡𝚢 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗

𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝙸'𝚟𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗

𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚊𝚜𝚑𝚎𝚗 𝚐𝚛𝚒𝚎𝚏 𝚜𝚗𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝

𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚛𝚎𝚖𝚊𝚒𝚗𝚜  unb𝚞𝚛𝚗𝚝

T𝚛𝚊𝚟𝚎𝚕𝚜 𝚏𝚛𝚎𝚎-𝚜𝚙𝚒𝚛𝚒𝚝𝚎𝚍, 𝚎𝚖𝚋𝚛𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚘𝚒𝚍

𝙰 𝚖𝚊𝚔𝚎-𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚗𝚐-𝚜𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝, 𝚑𝚒𝚍𝚍𝚎𝚗

𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 soul 𝚘𝚏 𝚕𝚘𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐𝚜

𝙴𝚖erging out of the 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚌𝚑𝚊𝚜𝚖 𝚘𝚏 𝚏𝚕𝚎𝚜𝚑

𝙱𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚛𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚏𝚕𝚊𝚔𝚎𝚜

𝙱𝚢 𝚖𝚎𝚗 𝚘𝚏 𝚜𝚘𝚛𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 desperate ha𝚜𝚝𝚎𝚜. 


Rate this content
Log in

Similar english poem from Drama