Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Husan Ara

Classics

5.0  

Husan Ara

Classics

चाहत

चाहत

1 min
329


कितना कुछ कहना चाहता हूँ

फिर भी चुप रहना चाहता हूँ


कोई तो मिले जो अपना समझ सके

मैं भी किसी को अपना कहना चाहता हूँ


लोग समझाते फिरते हैं, कि पाँव ज़मीन पर रखना

पर मैं तो हवाओं संग बहना चाहता हूँ


मेरी बातों का तोड़ मोड़ कर मतलब ना निकालो

मैं साफ साफ कहता हूँ जो कहना चाहता हूँ


मैं मरना नही चाहता, डर लगता है

ना हमेशा यहाँ रहना चाहता हूँ


जाना कहीं नही , मंजिल पीछे छूट गई

रुकता नही मगर, चलते रहना चाहता हूँ


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Classics