Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rashi Singh

Others

2  

Rashi Singh

Others

उम्मीदों का चिराग

उम्मीदों का चिराग

1 min
1.4K


जोड़-जोड़ तिनका एक आशियाँ बनाया था

उम्मीदों के चिरागों से उसको मिलकर सजाया था ,

झौकों-तूफानों से मिलकर हमने बचाया था

हर दर्द और गम को भुलाने की पाकीज़ा जगह था ,

क्या साथ छोडकर इस मोड़ पर उनको जाना था

रिश्ता हमारा सात जन्मों का नहीं सदियों का नाता था ,

अस्सी वर्ष की उमर में मरने पर एक पति ने अर्थी पर

लेटी अपनी हमउमर पत्नि से यह सब कहा था !


Rate this content
Log in