Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jalpa lalani 'Zoya'

Others

2  

Jalpa lalani 'Zoya'

Others

ज़िंदगी के उस  मोड़ पर

ज़िंदगी के उस  मोड़ पर

1 min
1


ज़िंदगी के उस  मोड़ पर  अकेली खड़ी थी

हौसले के औज़ार से मौत की जंग लड़ी थी


हालात-ए-मजबूरी में  लबों पर थी  मुस्कान

ख़ुश्क आँखों से अश्कों की बारिश झड़ी थी


जेब थी  खाली कोई अपने का भी  साथ नहीं

लफ्ज़ो में न हो पाए बयां ऐसी मुश्किल घड़ी थी


कुछ अजीब सी  रोशनी को पास पाया  था

शायद ख़ुदा से जुड़ी मेरी रूह की कड़ी थी।


Rate this content
Log in