Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

MS Mughal

Romance Classics Fantasy

4  

MS Mughal

Romance Classics Fantasy

नाज़ ओ अंदाज़

नाज़ ओ अंदाज़

1 min
320


ये नाज़ ओ अंदाज़ हमारे नहीं होते 

अगरचे हम आप के दीवाने नहीं होते 


जो आ रही है, शम्मामा अंबर ओ उद

दीवानगी में मेरे अब ठिकाने नहीं होते 


तेरे आस्ताँ से जो कर ली निबाह मैने

आरज़ू ए दिल जो तूने संवारे नहीं होते


निगाह जो देखी सो खो गए कहीं होंश 

शाशा ए नूर ए हुस्न परीखाने नहीं होते


क्या खूब ये रक़्स ओ सुरूद है 'हसन' 

कि मुहब्बत के कोई पैमाने नहीं होते।।


Rate this content
Log in