Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ayush Jain

Others

3  

Ayush Jain

Others

मेरी कलम 🖊

मेरी कलम 🖊

1 min
311


वो सारे सिक्के रखे हैं मेरे ख़ज़ाने में,

जिसे लगे थे तुम अपना बनाने में ।


क्या कहा ? आसमान चीर दोगे,

अरे कई देखे हैं तुम जैसे जमाने में ।


एक दिन वो सब ऊँचाईयाँ छू लेगा,

जिसे लगे हैं आज सारे दबाने में ।


अब तो ये शीशा टूट ही गया,

वक़्त लगेगा टुकड़े उठाने में ।


एक दिन ये सूरत मिट्टी में मिल जाएगी,

वक़्त ज़ाया मत करो इसे सजाने में ।


वो तो अपना था ही नहीं फिर कैसा ग़म,

एक उम्र लगेगी दिल को ये समझाने में ।



Rate this content
Log in