Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

धर्मेन्द्र अरोड़ा "मुसाफ़िर"

Others

3  

धर्मेन्द्र अरोड़ा "मुसाफ़िर"

Others

*क्यूँ*

*क्यूँ*

1 min
223



कर रहा क्यूँ आदमी अभिमान है !

जब ठिकाना आखिरी शमशान है !!


चार दिन की चाँदनी है जब यहाँ !

बन रहा फ़िर आज क्यूँ शैतान है !!


आजकल इंसान ही क्यूँ गुम हुआ !

सो गया सा अब लगे भगवान है !!


फूल सा मन दे रहा है ये सदा !

चूम लेंगे मंजिलों को भान है !!


चाह धन की है बसी हर एक मन !

हो चला क्यूँ सच से भी अन्जान है !!


आग में ये नफ़रतों की जल रहा !

प्रीत का तो बस रहा अरमान है !!




Rate this content
Log in