Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Brijlala Rohan

Others

3  

Brijlala Rohan

Others

कुछ कहता है दिल

कुछ कहता है दिल

1 min
12



कुछ सुनता है दिल, 

कुछ समझता है दिल 

कुछ समझाता है दिल! 

कुछ दिल- ही- दिल की बात सुनाता है दिल!

कुछ नासमझ है दिल, 

कुछ समझदार है दिल! 

कुछ समझकर भी समझ कहां पाता है दिल ? 

कुछ कहता है दिल ,

कुछ सुनता है दिल!

कुछ गाता है दिल, 

कुछ गुनगुनाता है दिल! 

कुछ दिल ही दिल की बात बताता है दिल ! 

कुछ यायावर है दिल,

कुछ मुसाफ़िर है दिल !

 कुछ मंज़िल से मुसाफ़िर को मिलाता है दिल ,

कुछ खोया- सा है दिल, 

कुछ पाया -सा है दिल 

कुछ खोने और पाने के किनारे पर है दिल!

कुछ कहता है दिल, 

कुछ सुनता है दिल! 

 कुछ स्वार्थी है दिल, 

कुछ परमार्थी है दिल! 

कुछ स्व और पर के सामानार्थी है दिल! 

कुछ कहता है दिल कुछ सुनता है दिल!!


Rate this content
Log in