Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ROHIT ASTHANA NIRANKARI

Others

4.1  

ROHIT ASTHANA NIRANKARI

Others

“ग़ज़ल”

“ग़ज़ल”

1 min
304



हम उनसे दिल जो लगाए तो दिल्लगी आई।

निगाह जब से मिली इश्क़-ओ-आशिक़ी आई।।१।।


मैं बेक़रार बहुत था उन्हीं से मिलने को, 

जब आए पास मेरे वो तो फिर ख़ुशी आई।।२।।


हमें तो हँसते हुए भी निकल पड़े आँसू,

कभी-कभी तो रुलाई में भी हँसी आई।।३।।


भले न बात रही वो जो बात पहले थी,

दुआ सलाम में फिर भी नहीं कमी आई।।४।।


दिलों की बात जो ग़ज़लों में कह रहे ‘रोहित’,

ख़याल-ए-यार में शायद सुख़न-वरी आई।।५।।

       


Rate this content
Log in